Today... February de 25th


Assalamualaikum & Hi all,


Ari ni bedday ank buah aku sblh husbnd...Nini..umur dia 7 thn..Pagi td b4 p skul, dia sendri yg announce "aunty..nini bedday ari ni"...Lepas tu aku wish dia n tanya apa dia mo tuk present...oleh kerana dia just diam..aku bg dia choose either baju or mainan...dia cakap baju..then, aku cakap di KB ni ndak da baju lwa2...then, wawa lg menyampuk...'barbie'..Laa lagila ndak da d KB ni...

Anyway aku rsa mo bg baju tuk dia...Aku suka bg budak2 present..sb diorgla aku rsa yg paling terer menunjukkan rasa kegembiraan kalu dpt present...As 4 adults like us...ntahla...



Kejap lg..aku ada taklimat...chau dulu..

2 comments:

  izanazuani

February 25, 2009 at 8:16 PM

Na... Ada lagi kwn2 yg start jd bloggers sudah... Congrats for ur newly born blog. Aku add ko dlm blog list aku ya Yan. Happy blogging!

  azeanmark

February 26, 2009 at 8:47 AM

thanks izan..sja2 ni..tp aku lum terer g bab bloging ni..but i really love reading yours....